adsence

adsence
කතාව කියවිමට page එක load උ පසු තප්පර කිහිපයක් සිට SKIP THIS AD CLICK කිරිම මගින් සම්පුර්න කතාව කියවිය හැකිය

ඇගේ මතකය 2

එය මාර්තු මාසයේ උදෑසන. එය ඉරිදා සහ දීප්තිමත් හිරු වේ. අද මම පාසැලට යන්න අවශ්ය නැහැ. එපමණක් නොව මගේ දෛනික පාසැල් වැඩ කටයුතු නිසා මට නැවතත් නැවත නැවතත් සිදු වෙනවා. නමුත් අද එංගලන්තයෙන් එහා මෙහා යන්නට යන මගේ නව අසල්වැසියාගෙන් විශාල බලාපොරොත්තු ඇත. මගේ වයසේදී මගේ දරුවා සමඟ ප්රීතිමත් පවුල් ජීවිතයක් ගත කිරීමට මම කැමැත්තෙමි. එසේත් නැත්නම් එය පවුලක් ලෙසද? මට එය අවශ්ය නැහැ. ඒ වගේම මම ලියන්නේ මගේ පළමු සඟරාවයි. ඊළඟට ලිවිය යුත්තේ කුමක්දැයි මා දන්නේ නැහැ. ඇත්ත වශයෙන්ම එය මගේ පාසැල් මිතුරියක වන මගේ මිතුරා වන ඇලිසියා විසින් ලබා දෙන ලදී. ඇය මගේ උපන්දිනයෙහි කොටසක් ලෙස මට තෑගි කළා. එය ඉතා විශාල ජර්නලයක් වන අතර මෙම හිස් පිටු සියල්ල පුරවන්නට මා දන්නේ නැහැ. නමුත් මම මුලුමනින්ම සියලු පිටු පුරවා ඇති තෙක් එය ලිවීමට තීරණය කර ඇත. මට සෑම විටම රහස් සඟරාවක් සොයාගෙන ඇති අතර එය අන් කිසිවෙකුට පෙන්විය නොහැකිය.

එහි තවමත් ගිම්හානය සහ මගේ පාසල් දින තවමත් වෙහෙසකරයි. මම අවසාන පරීක්ෂණය ලබා දුන්නා, ඒ නිසා මට විවේකයක් අවශ්යයි. එක් විෂයය සඳහා ගණිතය හැරුණු කොට විභාගය සමත් විය. මම මේ පොත දකින සෑම මොහොතකම මම කලබල වෙමි. මම ගණිතයට වෛර කරන අතර මට එය හොඳ නැත. ඊළඟට, මම මගේ අසල්වැසියා සමග කතා කළා. දැරියගේ නම රිලී බෙනට්, මගේ පාසලේ මිතුරියක් වන මධ්යම
පාසලකි. මම ඇගේ මවගේ කටහඬින් හදිසියේම හිරිහැර කිරීමට පෙර විනාඩි පහක් පමණ ඇය සමඟ කතා කළා. ඔවුන් ඔවුන්ගේ තාත්තා නිසා මෙහෙට ගියා. ඇගේ පියා ජ්යෙෂ්ඨ නිලධාරියෙකු වන අතර, මෙහි හේතු කිහිපයක් නිසා ඔහුට පැවරීමට සිදු විය. මම ඇයව හොඳින් නිරීක්ෂණය කළ විට ඇයට වැටුණු දේවදූතයෙකුට වඩා අඩු නොවීය. ඇයගේ අලංකාරය මා පුදුමයට පත්විය. ඇගේ ඇස් කළු හා රළු විය. ඇගේ කොණ්ඩය දිගු වූ අතර ෂැම්පු විය. ඇයගේ මාංසමය කම්මුලක් සහ කුඩා පෙනුමකින් යුත් පෙනුමක් තිබිණි.

පහත ලින්ක් එක මගින් කතාව සම්පුර්න කියවිය හැකිය

click link 

No comments:

Post a Comment