adsence

adsence
කතාව කියවිමට page එක load උ පසු තප්පර කිහිපයක් සිට SKIP THIS AD CLICK කිරිම මගින් සම්පුර්න කතාව කියවිය හැකිය

ඇගේ මතකය 1




ඇගේ මතකය 1



එය උණුසුම් සීතල උදෑසනක්. තාත්තා ඊයේ මිය ගියාය. අම්මා හදිසියේම සිත්තැවුලට පත්විය. හොඳයි, තාත්තා මුළු පෘථිවියේම කදිම තාත්තා. දැන්, මුළු නිවසම ඔහු නැතිව තනිකම පෙනේ. අපේ ගෙදර ප්රධාන විනෝද කොටස ඔහු විය, නමුත් දැන් ඔහු ගිහින්. ඔහුගේ අවසාන වචන අතරතුර, ඔහු භාවිතා කළ ආකාරය ඔහු සිනාසෙමින්, මා අම්මා රැකබලා ගැනීමට මට කිව්වා. දුකෙන් පිරී තිබූ සිනහව සිහිපත් කරමින් මගේ පෙනුම පෙනහළු පිළිකා හේතුවෙන් වයස අවුරුදු 72 දී අභාවප්රාප්ත විය. එය ඛේදජනක දවසක් විය. අපි තවමත් තාත්තා අහිමි වෙලා.



හෙට අපි ටෙක්සාස් වලට යනවා, අම්මා වෙනත් ස්ථානයකට වඩා වැඩි දුරක් යන්නට ආදරේ කරන ස්ථානය. තාත්තා පළමු වතාවට මුණගැසුණු විට මුණගැසුණු ස්ථානය එයයි. තාත්තා මට කිව්වා එයාගේ අසල්වැසි ප්රදේශයට ගිහින් ලස්සන ගැහැණු ළමයින් මුලින්ම දුටු තැන තමයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, මවක් විය. සමහර වෙලාවට, ඔහු මට කිව්වා අම්මා ආදරයෙන් ආදරය කරපු හැටි, එයාගේ වයසේදී ආදරය දිනා ගන්න හැදුවේ කොහොමද කියල. හරිම ලස්සන ගැහැණු ළමයෙක් එක්ක විවාහ වෙන්න ඕනෑ. කොහොමවුණත් තාත්තා කවදාවත් පොහොසත් නොවූවත් ඔහු අම්මාගෙන් ඈත් වුණේ නැහැ. එහෙත් ඔවුන් අතර ඇත්ත වශයෙන්ම සිදුවූ දෙය මා දැන සිටියේ නැත. ඔවුන් සන්තෝෂවත් යුවළක් බවත් ඔවුන් එකිනෙකාට ආදරය කරන බවත් මම දනිමි.



පහත ලින්ක් එක මගින් කතාව සම්පුර්න කියවිය හැකිය


No comments:

Post a Comment